پرسش و پاسخ در مورد  Ticket iQ

در بخش زیر سوالات متداول در مورد سامانه  شرح داده شده است ، در صورت عدم یافتن پاسخ مناسب ، حتما با ما در .تماس باشید

سرور میزبان سامانه

با توجه به اهمیت سخت افزار سرور و جزییات امنیتی ، امکان پیاده سازی نرم افزار بر روی سایر سرورها و یا سرورهای داخلی مجموعه وجود ندارد. در صورتی که حجم زیادی از بازدیدکنندگان برای رویداد شما مراجعه نمایند در صورت نیاز با شما تماس حاصل شده و جزییات ارتقا زیر ساخت آن  اعلام خواهد شد.
هزینه سرویس میزبانی سامانه ، در پلان های فروش اعمال شده و هیچ هزینه ای مازادی نخواهد داشت.
در حال حاضر سرور اصلی در ایران و در مرکز داده برج میلاد فعال میباشد.

خریداری سورس نرم افزار

با توجه به پیچیدگی های نرم افزاری ، امکان فروش یا ارایه دسترسی به کدهای منبع نرم افزار وجود ندارد

دانلود نرم افزار بارکدخوان برای بررسی تردد مهمانان

نرم افزار بارکد خوان بر روی گوگل کروم اجرا شده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نمیباشد و در تمام گوشی های دوربین دار با اندروید و ios بروز قابل استفاده میباشد

طراحی قالب گرافیکی وب سایت

شما میتوانید قالب گرافیکی مد نظر خود را در قالب تصویر یا کد html در اختیار تیم توسعه قرار دهید تا بصورت کامل بر روی نرم افزار پیاده سازی گردد و این کار هزینه بر خواهد بود که بر اساس حجم تغییرات ، برآورد هزینه و زمان آن اعلام خواهد شد

طراحی قالب گرافیکی بلیط

شما میتوانید قالب گرافیکی مد نظر خود را با توجه به خصوصیات اعلامی طراحی و به تیم پشتیبانی ارسال نمایید ، این مورد هیچ هزینه ای نخواهد داشت

توسعه سامانه

اگر شما ویژگی خاصی علاوه بر امکانات فعلی سامانه مد نظر داشته باشید ، پس از طرح آن برآیند زمانی و هزینه آن اعلام شده و پس از تایید شما توسعه آن انجام میشود.

نحوه پرداخت هزینه ها

مبلغ 70 درصد قرارداد در ابتدای پروژه دریافت و مابقی آن پس از اتمام برنامه دریافت خواهد شد.

ارایه گزارشات تکمیلی ویا ایجاد گزارشات اختصاصی

پس از پایان برنامه و تسویه حساب ، گزارشات مد نظر شما تولید و ارسال خواهد شد.

تیم برگزار کننده و بررسی تردد

در صورت عدم داشتن تیم مناسب ، ما میتوانیم تیم مناسب با رویدادشما را هماهنگ کرده و بحث مدیریت ترددها را انجام دهیم که هزینه آن بر اساس زمان و افراد متغییر میباشد.

طراحی پلان یا سالن اختصاصی

سامانه با توجه به زیر ساخت مناسبی که دارد ، توانایی طراحی پیچیده ترین سالن ها را خواهد داشت و بصورت داینامیک طراحی خواهد شد. لذا در صورت نیاز به مراجعه حضوری در سالن مورد نظر شما ، هماهنگی های لازم انجام میشود.
البته تعداد سالن یا پلان بر اساس پکیج انتخابی شما تعیین میشود.

سامانه اختصاصی پیامک

با توجه به زیر ساخت های فعلی سامانه ، همینک اتصال پیامک OTP و ثبت سفارش برقرار شده است و امکان عبور از بلک لیست وجود دارد ، در صورت نیاز شما به استفاده از درگاه اختصاصی جدید ، برایند زمانی و هزینه آن اعلام خواهد شد. 

آموزش پنل مدیریت

در حال حاضر مستندات استفاده از سامانه در بخش ادمین وجود دارد لذا پس از خرید اطلاعات ورود به پنل برای خریدار ارسال خواهد شد ، بخش تعریف محصول و طراحی پلان و قیمت گذاری توسط تیم پشتیبانی انجام شده و از سمت مدیریت فقط بخش فروش و رزروها نیاز به مدیریت خواهد داشت.

برای آموزش هم بصورت  ایمیل / پیام رسان های معمول استفاده میشود  .

هزینه های ارسال پیامک

هزینه های ارسال پیامک با توجه به پلان خریداری شده و تعداد افراد در نظر گرفته میشود که در صورت افزایش استفاده از سامانه هزینه آن مجزا اعلام و دریافت خواهد شد.
تعداد پیامک مورد نظر برای هر نفر 3 پیامک تک صفحه ای در نظر گرفته میشود. برای مثال در پکیج 1200 نفری ، تعداد پیامک مجاز 3600 عدد میباشد.

درگاه پرداخت اینترنتی و رزرو نوبت

با توجه به اینکه این گزینه در نسخه های غیر سازمانی ارایه میشود ، کارفرما باید درگاه اختصاصی خود به همراه اینماد را پیگیری و فعال  نموده و اطلاعات درگاه پرداخت اینترنتی را در اختیار تیم توسعه قرارداده تا در سامانه فعال گردد.

در حال حاضر درگاه پرداخت ملت ، سامان و زرین پال در سیستم وجود داشته و در صورت استفاده از درگاه دیگر ، هزینه توسعه آن دریافت خواهد شد.

پشتیبانی سامانه

در فرایند پشتیبانی بصورت پیامک / پیام رسان های معمول استفاده میشود و در مواقع بحرانی امکان پشتیبانی تلفنی وجود دارد.در صورت نیاز به آموزش و پشتیبانی حضوری میتوانید آنرا با تیم مربوطه مطرح کرده و پس از برآورد هزینه ، کارشناس مربوط اعزام خواهد شد ( در حال حاضر فقط مناطق 22 گانه تهران  )

لازم به ذکر است در صورت نیاز به کارشناس پشتیبانی و یا آموزش 48 ساعت زودتر پیگیری های لازم را انجام دهید.