پرسش و پاسخ در مورد  Ticket iQ

در بخش زیر سوالات متداول در مورد سامانه  شرح داده شده ، در صورت عدم یافتن پاسخ مناسب ، حتما با ما در تماس باشید.

سرور میزبان سامانه

با توجه به اهمیت سخت افزار سرور و جزییات امنیتی ، امکان پیاده سازی نرم افزار بر روی سایر سرورها و یا سرورهای داخلی مجموعه وجود ندارد. در صورتی که حجم زیادی از بازدیدکنندگان برای رویداد شما مراجعه نمایند در صورت نیاز با شما تماس حاصل شده و جزییات ارتقا زیر ساخت آن  اعلام خواهد شد.
هزینه سرویس میزبانی سامانه ، در پلان های فروش اعمال شده و هیچ هزینه ای مازادی نخواهد داشت.
در حال حاضر سرور اصلی در ایران و در مرکز داده برج میلاد فعال میباشد.

طراحی قالب گرافیکی وب سایت

شما میتوانید قالب گرافیکی مد نظر خود را در قالب تصویر یا کد html در اختیار تیم توسعه قرار دهید تا بصورت کامل بر روی نرم افزار پیاده سازی گردد و این کار هزینه بر خواهد بود که بر اساس حجم تغییرات ، برآورد هزینه و زمان آن اعلام خواهد شد

طراحی قالب گرافیکی بلیط

شما میتوانید یکبار قبل از شروع برنامه قالب گرافیکی مد نظر خود را با توجه به خصوصیات اعلام شده ، طراحی و به تیم پشتیبانی ارسال نمایید و این مورد رایگان خواهد بود ، در صورت عدم طراحی اختصاصی ، قالب پیش فرض بلیط در نظر گرفته خواهد شد.

طراحی پلان / سالن اختصاصی

سامانه با توجه به زیر ساخت مناسبی که دارد ، توانایی طراحی پیچیده ترین سالن ها را خواهد داشت و بصورت داینامیک طراحی خواهد شد. لذا در صورت نیاز به مراجعه حضوری در سالن مورد نظر شما ، هماهنگی های لازم انجام میشود.
البته تعداد سالن یا پلان بر اساس پکیج انتخابی شما تعیین میشود.

در صورت نیاز به طراحی پلان اختصاصی حداقل 3 روز کاری زمان خواهد برد و قیمت شروع طراحی از 15 درصد قیمت پکیج شروع خواهد شد.

دانلود نرم افزار بارکدخوان برای بررسی تردد مهمانان

نرم افزار بارکد خوان بر روی گوگل کروم اجرا شده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نمیباشد و در تمام گوشی های دوربین دار با اندروید و ios بروز قابل استفاده میباشد

سامانه پیامک

با توجه به زیر ساخت های فعلی سامانه ، همینک اتصال پیامک OTP و ثبت سفارش برقرار شده است و امکان عبور از بلک لیست وجود دارد ، در صورت نیاز شما به استفاده از درگاه اختصاصی جدید ، برایند زمانی و هزینه آن اعلام خواهد شد. 

لازم به ذکر است که با خرید هر کدام از پکیج ها ، پنل پیامک برای مدیریت هزینه ها و شارژ در اختیار شما قرار خواهد گرفت  و امکان ارسال پیامک بصورت گروهی یا انفرادی ، دستی وجود نخواهد داشت.

هزینه های ارسال پیامک

هزینه های ارسال پیامک با توجه به پلان خریداری شده و تعداد افراد در نظر گرفته میشود که در صورت افزایش استفاده از سامانه هزینه آن مجزا اعلام و دریافت خواهد شد.
تعداد پیامک مورد نظر برای هر نفر 3 پیامک تک صفحه ای در نظر گرفته میشود. برای مثال در پکیج 1200 نفری ، تعداد پیامک مجاز 3600 عدد میباشد.

درگاه پرداخت اینترنتی

با توجه به اینکه این گزینه در نسخه های غیر سازمانی ارایه میشود ، کارفرما باید درگاه اختصاصی خود به همراه اینماد را پیگیری و فعال  نموده و اطلاعات درگاه پرداخت اینترنتی را در اختیار تیم توسعه قرارداده تا در سامانه فعال گردد.

در حال حاضر درگاه پرداخت ملت ، سامان و زرین پال در سیستم وجود داشته و در صورت استفاده از درگاه دیگر ، هزینه توسعه آن دریافت خواهد شد.

تیم برگزار کننده و بررسی تردد

در صورت عدم داشتن تیم مناسب ، ما میتوانیم تیم مناسب با رویدادشما را هماهنگ کرده و بحث مدیریت ترددها را انجام دهیم که هزینه آن بر اساس زمان و افراد متغییر میباشد.

نحوه پرداخت هزینه ها

مبلغ 80 درصد قرارداد در ابتدای پروژه دریافت و مابقی آن پس از اتمام برنامه دریافت خواهد شد.

ارایه گزارشات تکمیلی / گزارشات اختصاصی

پس از پایان برنامه و تسویه حساب ، گزارشات مد نظر شما تولید و ارسال خواهد شد.

مدت زمان فعالسازی و راه اندازی سامانه

در صورت نیاز به طراحی پلان اختصاصی حداقل 3 روز کاری زمان برده و زمان فعال سازی نرم افزار بدون درنظر گرفتن تنظیمات درگاه 4 روز کاری میباشد.

موارد مورد نیاز توسعه و شخصی سازی هم بر اساس حجم کار، زمان بندی اعلام میگردد.

افزایش تعداد برنامه در طول سال

تعداد برنامه در طول سال به ازای نوع پکیج مشخص شده ، در صورت نیاز به استفاده بیشتر از تعداد مشخص شده ، به ازای هر برنامه  15 درصد مبلغ پکیج دریافت خواهد شد.

آموزش پنل مدیریت

در حال حاضر مستندات استفاده از سامانه در بخش ادمین وجود دارد لذا پس از خرید اطلاعات ورود به پنل برای خریدار ارسال خواهد شد ، بخش تعریف محصول و طراحی پلان و قیمت گذاری توسط تیم پشتیبانی انجام شده و از سمت مدیریت فقط بخش فروش و رزروها نیاز به مدیریت خواهد داشت.

برای آموزش هم بصورت  ایمیل / پیام رسان های معمول استفاده میشود  .

توسعه سامانه

اگر شما ویژگی خاصی علاوه بر امکانات فعلی سامانه مد نظر داشته باشید ، پس از طرح آن برآیند زمانی و هزینه آن اعلام شده و پس از تایید شما توسعه آن انجام میشود.

پشتیبانی سامانه

در فرایند پشتیبانی بصورت پیامک / پیام رسان های معمول استفاده میشود و در مواقع بحرانی امکان پشتیبانی تلفنی وجود دارد.در صورت نیاز به آموزش و پشتیبانی حضوری میتوانید آنرا با تیم مربوطه مطرح کرده و پس از برآورد هزینه ، کارشناس مربوط اعزام خواهد شد ( در حال حاضر فقط مناطق 22 گانه تهران  )

لازم به ذکر است در صورت نیاز به کارشناس پشتیبانی و یا آموزش 48 ساعت زودتر پیگیری های لازم را انجام دهید.

خریداری سورس نرم افزار

با توجه به پیچیدگی های نرم افزاری ، امکان فروش یا ارایه دسترسی به کدهای منبع نرم افزار وجود ندارد