پرسش و پاسخ در مورد سامانه برگزاری رویداد تیکت iQ
در بخش زیر سوالات متداول در مورد سامانه شرح داده شده ، در صورت عدم یافتن پاسخ مناسب ، حتما با ما در تماس باشید.
شما میتوانید قالب گرافیکی مد نظر خود را در قالب تصویر یا کد html در اختیار تیم توسعه قرار دهید تا بصورت کامل بر روی نرم افزار پیاده سازی گردد و این کار هزینه بر خواهد بود که بر اساس حجم تغییرات ، برآورد هزینه و زمان آن اعلام خواهد شد
سامانه با توجه به زیر ساخت مناسبی که دارد ، توانایی طراحی پیچیده ترین سالن ها را خواهد داشت و بصورت داینامیک طراحی خواهد شد. لذا در صورت نیاز به مراجعه حضوری در سالن مورد نظر شما ، هماهنگی های لازم انجام میشود.
البته تعداد سالن یا پلان بر اساس پکیج انتخابی شما تعیین میشود.
در صورت نیاز به طراحی پلان اختصاصی حداقل 3 روز کاری زمان خواهد برد و قیمت شروع طراحی از 15 درصد قیمت پکیج شروع خواهد شد.
با توجه به زیر ساخت های فعلی سامانه ، همینک اتصال پیامک OTP و ثبت سفارش برقرار شده است و امکان عبور از بلک لیست وجود دارد ، در صورت نیاز شما به استفاده از درگاه اختصاصی جدید ، برایند زمانی و هزینه آن اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که با خرید هر کدام از پکیج ها ، پنل پیامک برای مدیریت هزینه ها و شارژ در اختیار شما قرار خواهد گرفت و امکان ارسال پیامک بصورت گروهی یا انفرادی و یا دستی وجود نخواهد داشت.
امکان ارسال پیامک به شماره های خارج کشور وجود داشته که در صورت نیاز٬ تعرفه های آن را از بخش فروش دریافت نمایید.
با توجه به اینکه این گزینه در نسخه های غیر سازمانی ارایه میشود ، کارفرما باید درگاه اختصاصی خود به همراه اینماد را پیگیری و فعال نموده و اطلاعات درگاه پرداخت اینترنتی را در اختیار تیم توسعه قرارداده تا در سامانه فعال گردد.
در حال حاضر درگاه پرداخت ملت ، سامان و زرین پال در سیستم وجود داشته و در صورت استفاده از درگاه دیگر ، هزینه توسعه آن دریافت خواهد شد.
امکان توسعه درگاه های پرداخت رمز ارز وجود داشته که هم با توجه به حجم کار پیاده سازی ٬ براورد زمان و هزینه آن اعلام خواهد شد.
در صورت عدم داشتن تیم مناسب ، ما میتوانیم تیم مناسب با رویدادشما را هماهنگ کرده و بحث مدیریت ترددها را انجام دهیم که هزینه آن بر اساس زمان و افراد متغییر میباشد.
تعداد برنامه در طول سال به ازای نوع پکیج مشخص شده ، در صورت نیاز به استفاده بیشتر از تعداد مشخص شده ، به ازای هر برنامه 15 درصد مبلغ پکیج دریافت خواهد شد.
با توجه به اینکه تمام موارد سامانه در قالب آموزش کامل استفاده از پنل مدیریتی و نحوه مدیریت بخش های مختلف نرم افزار ، به تیم یا نفر کارفرما تحویل داده میشود ، لذا تیم توسعه در بخش مدیریت صندلی ، مشتریان ، سفارشات و سایر موارد هیچ نقشی نداشته و فقط در صورت بروز خطا در سامانه ، وارد عمل خواهد شد
پس از پایان برنامه و تسویه حساب ، گزارشات مد نظر شما تولید و ارسال خواهد شد.
در این سیستم امکان استفاده از چند زبان بصورت همزمان وجود دارد که به ازای هر زبان مبلغ ۲۰ درصد قیمت پکیج به آن اضافه میگردد.
زبان های موجود فارسی / انگلیسی و عربی میباشد
نرم افزار بارکد خوان بر روی گوگل کروم اجرا شده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نمیباشد و در تمام گوشی های دوربین دار با اندروید و ios بروز قابل استفاده میباشد
در حال حاضر مستندات استفاده از سامانه در بخش ادمین وجود دارد لذا پس از خرید اطلاعات ورود به پنل برای خریدار ارسال خواهد شد ، بخش تعریف محصول و طراحی پلان و قیمت گذاری توسط تیم پشتیبانی انجام شده و از سمت مدیریت فقط بخش فروش و رزروها نیاز به مدیریت خواهد داشت.
برای آموزش هم بصورت ایمیل / پیام رسان های معمول استفاده میشود .
در صورت نیاز به طراحی پلان اختصاصی حداقل 3 روز کاری زمان برده و زمان فعال سازی نرم افزار بدون درنظر گرفتن تنظیمات درگاه 4 روز کاری میباشد.
موارد مورد نیاز توسعه و شخصی سازی هم بر اساس حجم کار، زمان بندی اعلام میگردد.
در فرایند پشتیبانی بصورت پیامک / پیام رسان های معمول استفاده میشود و در مواقع بحرانی امکان پشتیبانی تلفنی وجود دارد.در صورت نیاز به آموزش و پشتیبانی حضوری میتوانید آنرا با تیم مربوطه مطرح کرده و پس از برآورد هزینه ، کارشناس مربوط اعزام خواهد شد ( در حال حاضر فقط مناطق 22 گانه تهران )
لازم به ذکر است در صورت نیاز به کارشناس پشتیبانی و یا آموزش 48 ساعت زودتر پیگیری های لازم را انجام دهید.
اگر شما ویژگی خاصی علاوه بر امکانات فعلی سامانه مد نظر داشته باشید ، پس از طرح آن برآیند زمانی و هزینه آن اعلام شده و پس از تایید شما توسعه آن انجام میشود.
مبلغ 80 درصد قرارداد در ابتدای پروژه دریافت و مابقی آن پس از اتمام برنامه دریافت خواهد شد.
با توجه به اینکه تمام موارد قبل از زمان برگزاری ، آموزش داده شده و تحویل تیم کارفرما خواهد شد ، نیازی به حضور تیم توسعه و پشتیبان نرم افزار نخواهد بود.
در صورت نیاز به حضور نفر پشتیبان در زمان برگزاری رویداد ، برآورد هزینه آن اعلام خواهد شد
با توجه به اهمیت سخت افزار سرور و جزییات امنیتی ، امکان پیاده سازی نرم افزار بر روی سایر سرورها و یا سرورهای داخلی مجموعه وجود ندارد. در صورتی که حجم زیادی از بازدیدکنندگان برای رویداد شما مراجعه نمایند در صورت نیاز با شما تماس حاصل شده و جزییات ارتقا زیر ساخت آن اعلام خواهد شد.
هزینه سرویس میزبانی سامانه ، در پلان های فروش اعمال شده و هیچ هزینه ای مازادی نخواهد داشت.
در حال حاضر سرور اصلی در ایران و در مرکز داده برج میلاد فعال میباشد.
با توجه به پیچیدگی های نرم افزاری ، امکان فروش یا ارایه دسترسی به کدهای منبع نرم افزار وجود ندارد